در سال 89 تصمیم راه اندازی پایگاهی مطمئن و حرفه ای برای انجام پروژه های مختلف نرم افزاری را داشتم, با تحقیق و برنامه ریزی ابتدا وبلاگ متلب گروپ را برای انجام پروژه های متلب راه اندازی کردم. اما بعد از گذشت یکی دو سال این وبلاگ هک شد , زمان را مناسب دیدم تا تجربه بدست آمده در آن مدت را با وبلاگی با نام متلبی برطرف کنم. با بزرگتر شدن مجموعه و مراجعات بیشتر کاربران, دیگر نیازها با وبلاگ رفع نمی شد.

سال93 سایت متلبی راه اندازی شد تا بستر مناسب تر و با امکانات بیشتر در دسترس مخاطبین قرار گیرد.

از سال 95 نیز با توجه به نیاز  صنایع شرکت ها و دانش پژوهان و مراجعات به سایت تصمیم به راه اندازی سایتی با دامنه بین المللی و گسترش خدمات سایت گرفته شد. و سایت متلب کدر در این راستا راه اندازی شد.

متلب کدر در تلاش است تا با نهایت توان ، مطلوب ترین خدمات و امکانات را به شما عزیزان ارائه نماید. این سایت تا کنون بخش های مختلفی مانند انجام تایپ و تحقیق حرفه ای, انجام ترجمه تخصصی متون و انجام پروژه های متلب را در دستور کار خود قرار داده است.

متلب کدر مفتخر است اعلام نماید که هم اکنون از همکاری مستقیم بیش از ده ها نفر از نخبگان دانشگاه های کشور در رشته و حوزه های مختلف استفاده می نماید و توانسته است سهم کوچکی در ایجاد اشتغال برای جوانان این مرز و بوم ایفا نماید.

شما نیز در صورتی که احساس می نمایید دارای مهارت خاصی هستید و قادر به همکاری با گروه متلب کدر هستید، می توانید از قسمت همکاری با متلب کدر اقدام فرمایید تا پس از بررسی های لازم نام شما در لیست همکاران قرار بگیرد.