هر نوع پروژه ای که نیاز به تخصص دانشگاهی داشته باشد را می پذیریم. در تیم متلب کدر از همه رشته ها و تخصص ها حضور دارند.

در پایین همین صفحه دکمه “ثبت سفارش پروژه” وجود دارد. با کلیک کردن روی آن به فرم ثبت سفارش می روید و باید اطلاعات پروژه درخواستی خود را در آن کاملا وارد کنید.

بله, شما هر نوع فایل متنی مانند مقاله و ورد و… را میتوانید پیوست فرم کنید. اما اگر فرمت خاصی فایل شما دارد,باید بصورت با نرم افزار فشرده سازی و ارسال کنید.

هزینه و زمان را نمی توان بدون بررسی درخواست شما, مشخص کرد. باید سفارش شما توسط مجریان سایت بررسی و سپس قیمت و زمان دقیق را اعلام کرد.

بله, با توجه به قوانین و تعهداتی که مجریان سایت داده اند بایستی پروژه را کاملا مطابق درخواست شما انجام دهند, وگرنه حق الزحمه آنها پرداخت نخواهد شد. پس از تحویل پروژه به شما, 48ساعت مهلت جهت بررسی و اعلام ایرادات احتمالی مهلت داده می شود. در صورتی که ایرادی اعلام نشد یا شما تایید کردین که کار کامل انجام شده, حق الزحمه مجری مربوطه پرداخت خواهد شد.

اگر سوالات شما در مورد سفارشتان و به صورت تخصصی هست باید پس از ارسال سفارشتان و اعلام آمادگی مجریان سایت, روی ایمیل مربوطه که به شما قیمت و زمان انجام کار را تعیین کرده ایم ریپلای بزنید و بپرسید.

اگر نیاز به تماس تلفنی با مجری مربوطه باشد با هماهنگی, تماس کنفرانسی بین شما و مجری برقرار می شود.

اگر نیاز به پرسیدن سوالات و ابهامات در مورد روش کار سایت و… بود می توانید به شماره ای که در بالای صفحه قرار داده ایم تماس بگیرید.