دانلود نرم افزار متلب Mathworks Matlab 2016b

دانلود نرم افزار متلب Mathworks Matlab 2016b

Mathworks Matlab یک نرم افزار قوی جهت دانشجویان و محققین رشته های ریاضی و مهندسی است که اولین نگارش آن در دانشگاه نیومکزیکو و استانفورد در سال ١٩٧٠ در جهت حل مسائل تئوری ماتریسها، جبر خطی و آنالیز عددی بوجود آمد و امروزه صدها هزار کاربر دانشگاهی، آکادمیک، صنعتی و … در زمینه های بسیار متنوع مهندسی نظیر ریاضیات پیشرفته، جبر خطی، مخابرات، مهندسی سیستم و … با MATLAB بعنوان یکی از اولین محیط های محاسباتی و تکنیکی که قادر به حل مسائل آنهاست، آشنا می شوند.
ریاضیات، زبان مشترک بسیاری از علوم مهندسی است. ماتریس ها، معادلات دیفرانسیل، رشته های عددی اطلاعات، ترسیمات و گراف ها از لوازم اصلی بکار گرفته در ریاضیات و نیز در MATLAB هستند.
MATLAB اکنون یک سیستم مؤثر و زبان برنامه نویسی بسیاری از محاسبات علمی و مهندسی است.

 

قابلیت های نرم‌افزار Mathworks Matlab :

  • مدل‌سازی فیزیكی
  • تحلیل‌های آماری
  • منطق فازی
  • واقعیت مجازی
  • پردازش تصویر
  • طراحی فیلتر
  • تحلیل‌های اقتصادی
  • شبكه‌های عصبی
  • طراحی سیستم‌های مخابراتی
  • و …

 

دانلود نرم افزار متلب 2016b

حجم فایل   –   8.40 گیگابایت

پسورد فايل فشرده :    soft98.ir

 

توضیحات نصب نرم افزار:

ابتدا دقت داشته باشید آنتی ویروس شما حتما غیرفعال باشد. حال، فایل های دانلودشده خود را از حالت فشرده خارج کنید. فایل ISO بدست آماده را توسط نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید و شروع به نصب کنید. برای نصب مراحل زیر را انجام دهید:

۱) در ابتدای نصب، گزینه ی “Use a File Installation Key” را انتخاب کنید و عبارت زیر را قرار دهید (لطفا از کپی نمودن خودداری کرده و سریال زیر را به صورت دستی در نرم افزار تایپ کنید):

به مسیر پوشه سریال بروید و از فایل متنی این کد را استخراج نمایید

2) محصولاتی که تمایل به نصب آن ها را دارید، انتخاب کنید

۳) پس از اتمام نصب، نرم افزار را اجرا نکنید! تمامی فایل های موجود در پوشه “crack” را در محل نصب نرم افزار جایگزین کنید.

۴) دقت داشته باشید که برای شما Shortcut بر روی دسکتاپ ایجاد نمی شود. برای اجرای نرم افزار، به محل نصب نرم افزار و سپس به فولدر bin مراجعه کنید.

%installdir%\bin\matlab.exe

5) در اولین اجرای نرم افزار، از شما درخواست سریال می شود. گزینه ی “activate without internet” را انتخاب کرده و سپس فایلی که در فولدر crack شما با نام “lic_standalone.dat” می باشد را انتخاب کرده و به نرم افزار به عنوان لایسنس خود معرفی کنید.

 

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h4″ question-0=”آیا متلب 2016b روی ویندوز 32بیتی قابل نصب است؟” answer-0=”خیر, متلب 2016b فقط 64بیتی است و روی ویندوز 64بیتی قابل نصب است.” image-0=”” headline-1=”h4″ question-1=”آیا برای دانلود متلب 2016 باید هزینه بپردازم؟” answer-1=”خیر, دانلود نرم افزار متلب در سایت متلب کدر کاملا رایگان است.” image-1=”” headline-2=”h4″ question-2=”آیا نسخه دانلودی دارای لایسنس معتبر می باشد؟” answer-2=”بله, داخل فایلهای دانلود کرک و لایسنس معتبر و اکتیو وجود دارد.” image-2=”” headline-3=”h4″ question-3=”در نصب متلب مشکل دارم امکان کمک وجود دارد؟” answer-3=”بله میتوانید از آموزش رفع خطای لایسنس متلب استفاده کنید و یا با پشتیبان سایت در واتساپ در ارتباط باشید.” image-3=”” count=”4″ html=”true” css_class=””]

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.